Levering / retur

Vi tilbyder ikke ombytninger. Hvis du fx ønsker en anden størrelse eller farve, returnér da produkter og bestil den ønskede størrelse i en ny ordre via hjemmesiden.

Alle ordre i Danmark bliver leveret indenfor 2-4 hverdage med DAO. Bemærk venligst der kan ske forsinkelser, så leveringstiden er ikke en garanti - men vi forsøger at få alle ordre send ud indenfor denne tidsramme.
Vi benytter DAO hjemmelevering, men skulle du ikke være hjemme så vil pakken blive leveret til en pakkeshop nær dig eller i din postkasse.

Returnering accepteres uden forbehold inden for 14 dage efter varerne er modtaget. Returnering koster 19kr med DAO som vil blive opkrævet i returningsprocessen. 

For køb lavet i november og december, så er der returfrist indtil 15. januar. Dette er gjort for at imødekomme de mange julegaveindkøb.

Ved returnering kontakt os på: info@cozzies.dk

Oplys venligst ordrenummer når du sender mail angående returnering.

Vi henviser i øvrigt til vores handelsbetingelser for yderligere information omkring returnering og reklamation.

Vær opmærksom på, at fra afsendelse af returordre til den er modtaget og behandlet kan der gå 10-12 arbejdsdage. Refundering af penge kan tage 4-5 bankdage afhængigt af bank og betalingsmetode.

Vejledning til returnering

- Kontakt os på info@cozzies.dk for at modtage returlabel link
- Påsæt label eller skriv e-label kode tydeligt på din returpakke
- Pak alle varer som skal retur forsvarligt og i original emballage (så vidt muligt)
- Aflever i nærmeste DAO pakkeshop

Bemærk venligst, at der kun tilbydes 1 gratis returlabel per ordre.

Alle vores produkter har et bind som sidder på indersiden. Dette må først fjernes når man er tilfreds med produktet og pasformen. Vi anbefaler også altid først at prøve produktet uden på underbukserne.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Har varen været prøvet på en sådan måde, at der er kommet synlige pletter eller mærker, eller er varen ikke i sin originale emballage hæfter forbrugeren for en eventuel værdiforringelse.